Friday, October 14, 2016

Sluit My Trading Group

Hoe om aan te sluit: Het Android? JOIN deur ons nuwe aansoek: AndyW App Hallo en welkom by Andy Ws Trading Group! 8 jaar gelede, was ek bekend gestel aan Forex deur 'n vriend. Met geen kennis glad besluit ek om my kanse te waag en gee Forex CFD's 'n drie. Vir die eerste 2 jaar, ek was 'n verlies van handelaar probeer om die kode van sukses breek, probeer om te leer voordat ek die metode wat werk vir my gevind. Sedertdien vir nou sowat 6 jaar, ek gebruik 'n wen-strategie en dit hou hom bewys vir 'n lang tyd. Ek sien die getalle groei maand vir maand. Oor 'n jaar gelede, het ek besluit om die manier waarop ek handel met ander handelaars deel om te help meer mense vind dat winsgewende metode vinniger en makliker. Die gebruik van die regte rekening te bestuur, en die hoogs belangrike geduld en selfbeheersing vereistes, het ek gedink oor wat my lede hoe ek handel suksesvol sonder om te mors 2 jaar op hul eie soos ek. Nie die geld wat ek spandeer te noem leer op die harde manier, deur die verlies! Sedertdien het ek ondersteun en toon beide beginners en kundiges forex handelaars die manier wat ek handel op 'n daaglikse basis, met volledige inligting oor elke handel Ek neem. As ons kyk na die kaarte elke dag vir die jaar het my sien dinge ander cant sien ek dink, en natuurlik met die tyd het ek geleer hoe om die mark tegnies en fundamenteel te ontleed om my te help my resultate te verbeter. Ondervinding is die naam van die spel! Met ander woorde, Im 'n gemotiveerde man wat weet hoe om 'n doel te stel in die lewe en nooit moed opgee voordat jy daar, en ek het! My metode het homself bewys vir lank genoeg, en ek het gedink oor die deel van dit ... hoekom nie? Wat jy ook veelvoude te deel! Ek sal bly wees om jou te hê as 'n deel van my handel groep en 'n deel van my sukses! Saam met my handel groep en die ontvangs van my diens op Skype sluit my daaglikse boodskap (presiese ambagte Ek neem elke dag - direction, geldeenheid, uitgang bestellings, my tegniese en fundamentele inligting vir die dag). Ek verduidelik die risikobestuur ek gebruik, en gee daaglikse ondersteuning deur Skype, saam met my span. Ek plaas 1 handel 'n dag tussen 6-7 am GMT tyd, en gewoonlik vir 50 pitte wins met 'n 40 pitte stop verlies (kan verander as gevolg van my analise vir die dag). in sommige gevalle ek verander die aantal pitte Im gaan vir (nie altyd 50 pitte TP en 40 pitte SL) wat gebaseer is op my daaglikse analise. Daarbenewens het ek soms plaas 'n 8220; Hangende Order8221; vir die posisie om te begin op 'n sekere koers en sluit outomaties sowel egter sy nog 'n 8220; ingestel en forget8221; metode wat plaasvind 6-7 am GMT tyd neem voordat Londen opening! Volle besonderhede oor die proses en risikobestuur reëls verduidelik sal word sodra betaling verwerk en suksesvol gemaak. Vir meer inligting besoek gerus my vrae bladsy Het Android? JOIN deur ons nuwe aansoek: AndyW App


No comments:

Post a Comment