Saturday, October 8, 2016

Fsa Arrestasies 23 - Jarige Plaas Handelaar

FSA arrestasies 23-jarige Plaas handelaar 'N 23-jarige self-geproklameerde valuta handel deskundige wat na bewering spandeer & pond 'n golf van publisiteit ontvang; 125000 op 'n enkele bottel sjampanje, is in hegtenis geneem deur die stad reguleerders ondersoek vermoed ongemagtigde handel. Alex Hoop, voorheen 'n Wembley stadion spyseniering bestuurder, het gepoog aansienlike publisiteit, die oprigting van sy eie webwerf - alexhopefx - en 'n aantal media verskynings. Die Financial Services Authority (FSA) het gesê 'n 23-jarige is in hegtenis geneem op die vermoede van die pleeg van misdade onder die FSA Markte Wet 2000 en die Bedrog Wet 2006. Niemand is aangekla van 'n oortreding. Hoop, wat by sy woonstel in Oos-Londen se Havengebied met vriende en familie was, het geweier om kommentaar te lewer op die verslae van sy arrestasie. & Quot; Ek kan nie praat, & quot; hy het gesê. & Quot; Ek het geen kommentaar het hoegenaamd, om eerlik te wees met jou. Ek wil nie kommentaar lewer oor iets & quot. Hoop, wat 'n tipiese werksdag eise vir hom strek vanaf 07:00 tot middernag, gegenereer baie publisiteit verlede maand ná bewering spandeer meer as & pond; 200,000 op duurste ronde Brittanje se drankies by 'n Liverpool nagklub. Hy het glo bestee & pond; 125000 op 'n 99lb Double Nebukadnésar bottel Armand de Brignac sjampanje asook verdere bottels sjampanje en vodka. In dieselfde week, Hoop gefinansier die eerste vinnige groei Entrepreneurs Club netwerk geleentheid by die Westbury-galery in Mayfair, Londen. Die Londense Aandelebeurs gemagtig is om die gebruik van sy naam as 'n borg van die geleentheid, bygewoon deur sowat 60 entrepreneurs en beleggers, maar verstaan ​​verskaf befondsing te hê. In 'n video-onderhoud by die geleentheid, verskyn op blog Hoop se, het hy gesê: & quot; Hoe het ek begin in buitelandse valuta markte was ek lees 'n boek genaamd Profit met Forex en ook nog 'n boek Hoe om te begin in Geld Trading - dit was die ouderdom van 19 op my reis om te werk vir my ou werk & quot. Hoop gesê hy studeer sportwetenskap op universiteit en is verbied om oor te skakel na ekonomie omdat hy 'n A-vlak in wiskunde nie gehad het nie. Afgeskrik, geleer hy homself. & Quot; In twee tot drie maande, het ek daarin geslaag om myself te leer wat ek sou geleer het uit 'n drie-jaar kursus, & quot; hy het gesê. Hoop het sy eie YouTube show reel waarin hy sê geskep: & quot; Jy sien nie 'n klomp mense my ouderdom in die Stad te doen wat ek doen. En ek voel ek het 'n baie goeie menings van die markte wat jy nie hoor van mense van my ouderdom & quot het. Hy was prominent in 'n geborgde aanvulling oor verspreiding-verbintenis in die Daily Telegraph verlede Mei. & Quot; Wie sou kon dink ek sou 'n handelaar in die stad geword? Beslis nie vir my, & quot; Hy het aan die koerant. & Quot; In 'n jaar of twee, ek wil graag op te rig my eie mini hedge fund & quot. Hoop gesê dat voor die ontdekking van sy belangstelling in die valuta handel, hy verdien & pond; 21000 per jaar werk in spyseniering bestuur op Wembley stadion. Hy beweer kortliks gewerk & quot te hê, soos 'n FX en kommoditeitshandelaar & quot; vir die Forex Akademie, 'n Slough-gebaseerde webwerf wat kursusse bied in die valuta handel. Verlede jaar, het hy gesê hy het geleer & quot; byna 100 & quot; van sy vriende die elemente van die valuta handel. Verskeie maatskappye het aggressief adverteer buitelandse valuta handel boeke en kursusse in die afgelope jaar, maak vet eise oor die geleenthede wat aangebied word in 'n paar van die mees hoë-risiko finansiële markte. Bied onderrig vir 'n fooi, eerder as om die bestuur van ander mense geld, is nie 'n aktiwiteit gereël deur die FSA. Op Dinsdag, reguleerders en City of London polisiebeamptes deurgesoek 'n adres in Oos-Londen 'in verband met 'n ondersoek na 'n vermoedelike ongemagtigde buitelandse valuta handel stelsel & quot. Hoop verlede jaar 'n maatskappy genaamd Kort Sterling Beperk. Hy en registrateurs die maatskappy se Caterham-gebaseerde AML Benson, is die enigste direkteure en geen rekeninge is geliasseer. Hy gee sy adres as 'n woonstelblok naby aan die Excel-sentrum by Victoria Dock in Oos-Londen. Volgens Land Registry vylsels, hy is nie die eienaar van die huurkontrak op daardie plat. Daar is net een Alexander Hoop op die FSA se gemagtigde persone registreer - 'n 48-jarige onafhanklike finansiële adviseur in Gloucester, met geen verbinding met die hoop geglo om te wees in die middel van navrae die FSA se. Dit is nie onwettig om te gaan op die buitelandse valuta markte sonder FSA magtiging. Daar is egter gevalle waar handelaars belê fondse se ander mense nodig met geregistreer te word en onder toesig van die reguleerder. In 'n onlangse onderhoud. Hoop gesê: & quot; Ek gebruik my eie geld nie ander mense se & quot;. Op 'n vraag vir sy top punt vir beleggers hoop om die meeste uit van die valuta handel te maak, het hy gesê: & quot; Sell die euro en koop veilige hawe geldeenhede (Amerikaanse dollar, Japannese jen, Switserse frank) & quot;. • Hierdie artikel is gewysig op 19 April 2012 tot 'n verkeerde verwysing wat voorgestel dat Joe Hart was 'n gas van Alex Hoop verwyder.


No comments:

Post a Comment