Wednesday, September 28, 2016

Intraday Forex Trading

'N Dag van konsolidasie en gelykbreek So 'n sessie van konsolidasie op EURUSD en kabel tydens die Europese sessie en ek kon vind veel oor opgewonde te raak . Ek het 'n handelsmerk om 08:15 lank op EURUSD maar daar was nie die kopers het dit lyk of die prys te neem om die 1,3900 merk . Ek was in staat om die kompromis te neem na 30 minute , vir 'n nul verlies , wanneer dit verskyn duidelik vir my dat aksie wasnt rondom . Huidige statistieke sedert gaan 30min kaarte ( 22 September ) en die vernouing na dollar hoofvakke ( euro , AUD en GBP Slegs ) . 14 ambagte. 7 gaan 1 % , 7 Gelykbreek en 0 Verliese Ek is persoonlik baie tevrede met hierdie vlak van prestasie tot op hede . Minder handel , minder pare , maar groter returns8230 ; 8230 ; Ek hou van .


No comments:

Post a Comment