Sunday, September 25, 2016

Hoe Om Te Skryf 'N Opleidingsplan - Deel Twee

Hoe om te skryf 'n opleidingsplan-Deel Twee Verlede maand, Laura VanArendonk Baugh bespreek die waarde van 'n opleiding plan, en beskryf die stappe vir die kry van 'n begin (lees of te hersien wat artikel hier). Hierdie maand haar les gaan voort met instruksies vir die ontwikkeling van 'n gedrag. die dop van die vordering en herstel van foute. Wat is volgende? Wanneer jy gereed is om aan te beweeg van 'n basiese opleiding plan, een met 'n eenvoudige doelwitte en gedrag gedefinieer stap-vir-stap is, is dit tyd om te leer oor die uitbreiding van gedrag, rekordhouding, en diegene onvermydelike foute. duur gebou of afstand-lukraak 'N taai punt vir baie afrigters blyk te wees hoe om probleme steeds genoeg om vordering te handhaaf so vinnig dat dit ontmoedig die dier te verhoog, maar nie. Terwyl die 300-Peck metode is ideaal vir 'n paar situasies, die rigiede wiskunde daarvan versteur my; noem dit 'n persoonlike gebreke, maar ek kan 'n 300-Peck program nie in stand te hou. In plaas daarvan, Ek vertrou op toevalsveranderlikes beide my belangstelling en die dier se terwyl vorder hou. Raid n stowwerige bordspel vir dobbelsteen. Dice is 'n wonderlike manier om die opwekking van ewekansige opleidingsessies! Om duur voer, byvoorbeeld, kan jy 'n enkele dobbelsteen rol om jou kriteria wissel tussen een en ses sekondes. As jou hond vorder, voeg meer dobbelstene-of dobbelstene met meer kante. Hierdie manier om jou hond weet nooit hoe lank hy sal hou van die posisie, en jy sal dit nie vind jouself te val in voorspelbare patrone wat rustig jou opleiding sal ondermyn. (Ek het geweet iemand wat 'n rekenaarprogram geskryf om 'n reeks van ewekansige getalle tussen vaste boonste en onderste grense te genereer. Dit kan ook willekeurig wees, en is duidelik buite die oproep van die reg!) Rekordhouding Wenke Ek weerstaan ​​skryf planne en dop data vir 'n lang tyd, want ek was bevrees dit sal tydrowend en vervelig wees. (Ek het ook 'n fundamentele afkeer van wiskunde.) Hier is 'n paar wenke wat ek gevind om my rekordhouding eenvoudiger en meer nuttig. Gebruik 'n baie eenvoudige plan / gegewensblad. Ek ontwerp my om 'n enkele lyn per sessie het; geen lang tydskrifte vir my! Ek definieer kriteria in 'n paar woorde en dan op te spoor pogings en sukses. Werk in 'n eenvoudige eenhede. Ek is heeltemal te lui om meer wiskunde te doen as wat nodig is, sodat die meeste van my formele opleiding word gedoen in sarsies van 5 of 10 herhalings. Dit maak dit baie maklik om 'n Week gelede data te omskep in sukses verhoudings. Ons het 7 reg uit 10? Ons is nie teen 80% nie. Ons het 4 out of 5? Ons is gereed om aan te beweeg! Gebruik getalle om jou eie goeie rekordhouding te versterk. Kyk na al die hoë sukses verhoudings! Is jy nie trots op jouself en jou hond? Jy kan net sien dit moeilik bewys van sukses as jy dit te dokumenteer. Teken jou opleiding Opleiding planne en rekordhouding is byna onafskeidbaar. Ek het reeds al die verskoning weet nie hou opleiding data-ek uitgevind die meeste van hulle! Die feit is, het ek gevind dat my opleiding gevorder baie vinniger toe ek rekordhouding. Die meeste van ons het eenvoudig nie dinge so akkuraat as wat ons wil om te dink om te onthou. Ons kan weet dat dit tyd is om kriteria te samel of skuif na die volgende stap wanneer die onderwerp suksesvol is 80% van die tyd. Maar sonder werklike data, ons dink toe hy eintlik net 60% sukses, of 95% sukses "het hy dit die meeste van die tyd doen". Met los data bewaring, die denkbeeldige 80% suksessyfer-regtig 'n 60% suksessyfer-beteken dat die hond is nog nie "goed genoeg" om te vra vir meer, en jy sal waarskynlik nie suksesvol by 'n hoër kriteria wees. Aan die ander kant van die spektrum, die denkbeeldige 80% suksessyfer-regtig 'n 95% suksessyfer-beteken dat die hond is redelik seker presies wat verwag word en korrek is. Hy sal gefrustreerd wees as jy "verander die reëls" en vereis meer gedrag vir dieselfde versterking. Dit sal moeiliker wees om 'n groter poging om soortgelyke versterking in die toekoms nodig. Dop sukseskoerse beteken dat jy in staat is om kriteria net verhoog wanneer die lieflike plek van 80% bereik is. Rekordhouding ook beteken dat jy moeilikheid kolle onmiddellik kan identifiseer en op te los die wortel van die probleem, eerder as strompel deur 'n poging om die oplossing Straat. Dog het 'n onbetroubare verblyf toe die motor deur oop? Laat my sy rekords na te gaan. Ag, ja, dit sê hier dat sy suksessyfer gedaal tot 50%, terwyl ons op geopper oppervlaktes gewerk 'n paar weke gelede. Ek hoef nie te werk op verskillende afleidings of verskillende plekke-ek kan reguit spring na die werklike probleem, naamlik dat die hond wil die grond te bereik, en sodoende spaar baie tyd en moeite! Wees spesifiek wanneer die dop van jou opleiding; dit is waar jou opleiding plan moeiteloos versnitte. "Die hond kan betroubaar bly 5 sekondes op 'n afstand van 10 voet." is 'n baie meer nuttig is as "Hy dit vir 'n kort rukkie 'n bietjie maniere weg kan hou." Ek is nie 'n vreeslik georganiseerde persoon, so ek het 'n klomp gereedskap ontwikkel om myself op te lei om rekords te hou. Die grootste versterking is egter sien my hond gedrag vlot en vinnig te leer! Eers as dit nodig is Natuurlik, die meeste honde nie die opleiding plan te lees, en die beste plan kan aanpassing nodig. Soms moet jy kan bereik wat lyk na 'n dooie punt in opleiding wees. Gebruik die voorbeeld van Deel 1. Wat gebeur as die hond, een keer sit op die mat, bied geen verdere variasie? Of wat as die hond nie eens kyk weg van die hanteerder om te begin? Ek het geleer van Bob Bailey dat alle opleiding probleme is gewortel in vaag tydsberekening. onvanpas kriteria, of onvoldoende koers van versterking. Tydsberekening, kriteria, tempo van versterking is die chant dat deur my kop loop wanneer ek in die gesig staar 'n knelpunt. A opleiding plan is oor die vereenvoudiging en die formalisering van die "kriteria" deel van die proses. As die onderwerp nie vorder, stop opleiding en dink oor die plan vir 'n oomblik. Daar is verskeie maniere om 'n dwalende opleiding plan weer op dreef te kry. Breek dit af-verder! Dit is maklik om "knop" kriteria in groot stukke. Na alles, dit is voor die hand liggend is vir ons wat ons weet reeds die regte antwoord! Probeer om elke stap van jou opleiding plan verdeel in twee of drie kleiner stappe. Vir die moeilikheid kolle, probeer om dit te sny tot in vyf kleiner stappe. (Ek het eenkeer geluister na 'n student beskryf haar versuim om 'n hond op 'n mat te hou terwyl besoekers haar huis ingegaan. Na haar vra om haar vordering beskryf, ek het een van haar tussen stappe en breek dit in 'n bykomende 18 opleiding stukke! Diegene mini - trappe was baie makliker vir haar hond te bereik.) Serendipity tel Ek sien baie afrigters wag vir 'n "doelbewuste" beweging te klik. Maar as die hond per ongeluk val in my kriteria, sal ek beslis neem dit! 'N Baie algemene voorbeeld hiervan is wanneer 'n hond hom nie tot 'n mat is die verlaging. Ek kan kliek Stepping op die mat, en dan val die verrassing op die mat self. Die meeste honde hou hul koppe laag as hulle die verrassing kou, en ja, ek kan die kop laag op die mat klik! Verander die prentjie As die dier nie kan kom met 'n ander gedrag en jy kan nie kom met 'n ander inkrementele gedrag, verander die landskap. Dit kan so eenvoudig wees soos nader vanaf die ander kant van 'n omlysting mat, of so dramaties soos gaan na 'n ander gebou wees. Soms is 'n verandering soos hierdie kan 'n gedrag makliker om uit te voer as daar 'n omgewing invloed is te maak. En soms is dit net pype julle uit 'n groef! Neem waar jou dier, en vermy vaste "resepte" Dit is belangrik om daarop te let dat daar baie moontlike opleiding planne vir enige gegewe gedrag. Sommige mag meer doeltreffend wees as ander, sommige mag meer gepas vir sekere temperamente as ander werk, maar daar is baie moontlikhede. Toe hy gevra is hoe om 'n gedrag lei, Julie Shaw, Senior dieregedrag tegnikus by 'n leidende Weste veeartsenykundige universiteit, beantwoord dikwels, "Ek weet nie. Kom ons vind uit!" Met 'n hond Ek weet goed of met 'n dier met fondament vaardighede, kan ek kortpaaie wat nie moontlik is met 'n onbekende of naïef onderwerp te neem. 'N Hond met 'n natuurlike voorkeur vir gerugte 'n voorwerp dalk nodig verskillende stappe as een met 'n natuurlike voorkeur vir betasting. Jy moet in staat wees om vinnig te herken of jou plan is gepas of nie. Sommige stappe kan baie sessies nodig om op te bou tot 80% sukses; ander kere wat jy kan net twee herhalings vra en dan beweeg op na die volgende stap. Laat jou dier wat jy vertel oor jou plan! Laat jou dier wat jy vertel oor jou plan! Beloning inisiatief! Sommige van die mees irriterende ure in my skoolloopbaan deurgebring luister na 'n instrukteur dreun eindeloos deur verduidelikings van 'n konsep wat ek reeds verstaan. Oorblywende op 'n lae vlak van kriteria of prestasie kan intens frustrerend om 'n leerder te wees. In Doen die hond nie skiet. Karen Pryor wys daarop dat versuim om vorentoe te beweeg wanneer die student gereed is kan net so negatiewe as enige straf wees. Net so, wanneer jou student lyk voor jou opleiding plan spring, voel nie dat jy terug moet gaan en neem elke stap op sy beurt. As die hond is gereed om die hoë bar te spring en duidelik geniet om dit te doen, kan jy die straf van hom as jy hou dring hy loop oor die lae bar. Na 'n opleiding plan is baie handig in hierdie situasie as well. Wanneer die hond maak 'n groot stap vorentoe, is jy gereed vir hom. Jy sal die ongemaklike oomblikke van, vermy "Sjoe! Hy doen dit! En wat nou?" gevolg deur 'n-de motiveer breek as jy besluit wat om te klik op Volgende. Vlotheid in opleiding planne Soos met al die vaardighede, 'n afrigter raak meer vlot in opleiding planne hoe meer dikwels die planne word. Ek skryf nie 'n formele plan vir elke optrede wat ek lei, maar ek het 'n reeks stappe in gedagte as ek werk. As iemand in die middel van 'n sessie vra, kan ek 'n lys van my laaste paar kriteria stappe en diegene volgende paar ek werk in die rigting van. Ek kan uitspel my presiese kriteria en verduidelik waarom ek dit gekies het. Vir komplekse, roman, of belangrike gedrag, ek 'n formele plan (verwys na die sidebar vir 'n voorbeeld). Daar is geen plaasvervanger vir 'n goeie opleiding plan. Vir algemene gedrag, ek het 'n opleiding resep wat, soos die meeste van my kombuis resepte, sal wissel na gelang van wat ek tot my beskikking. Die vestiging van 'n mat, byvoorbeeld, lyk baie soortgelyk elke keer as ek dit doen, al is elke hond bring sy eie individuele proclivities. Ek het daardie gedrag opgelei so dikwels dat ek skaars om meer te dink oor my plan, selfs terwyl die aanpassing op die vlieg. Vlotheid werk aan beide kante van die lyn! Sukses, met die ondersteuning van 'n plan Onthou die oefenmaat wat gevoel geïntimideer by die gedagte van die skryf van 'n opleiding plan? Sy erken haar probleem en berig die volgende vir my gesê: "strompel laat my toe om slinger op my kriteria sonder konsekwentheid. A opleiding plan hou my verantwoordelik en gee my duidelik leiding." Met wat leiding, die voordele van opleiding met 'n plan is duidelik: eenvoudiger stappe, vinniger vordering, en nog baie meer versterk resultate! Sterkte met al jou planne vanjaar. Oor die skrywer Laura VanArendonk Baugh, CPDT, KPACTP, begin speel met diere op 'n vroeë ouderdom en nooit gegroei uit dit. Sy besit Slagtande in aksie, Inc. in Indianapolis, waar sy woon saam met haar verdraagsaam man en haar Dobermans. Laura is ook 'n Karen Pryor Akademie fakulteit lid.


No comments:

Post a Comment