Friday, September 30, 2016

Forex Trading Met Kong

Wie is Forex Kong? Forex Kong is die 8220; handel name8221; Ek aanvaar deur die tyd bestee in die finansiële blogosfeer, glo die beste beskryf my algemene houding en aggressiewe handel styl. Ek is 'n professionele geldeenheid en aandele handelaar oorspronklik van Kanada, woon tans op die pragtige Mayan Riviera in die glorieryke en sonnige Yucatan gebied van Mexiko. Ek sê 8220; professional8221; in die sin dat ek handel voltydse vir 'n lewe en het so suksesvol gedoen, vir die afgelope 6 jaar. Aan die risiko van die skep van 'n volledige en totale 8220; media frenzy8221; (By wyse van topmodels wêreldwyd neerdaal op Mexiko soos swerms sprinkane wat honger) my hanteerders het voorgestel dat my identiteit 8221; bly anonymous8221; vir tyd en wyl. Forex_Kong_Lives My handel strategieë is uiteenlopend en kompleks, maar is oor die algemeen gesentreer op 'n stewige greep op die mark beginsels, tesame met 'n uiters akkurate eie tegniese stelsel. My Premium Lede Services bring beide konsepte saam. Sodat korttermyn handelaars (so laag as die 5 minute tyd raam) om al voordeel te trek uit die tegnologie asook die aanbied van 'n lang termyn beleggers weeklikse verslaggewing, intraday kommentaar, fundamentele ontleding van buitelandse valuta, goud, futures, voorrade, opsies en effekte van 'n ware 8220, unieke perspective8221 ;. In die bereiking van finansiële vryheid deur myself handel, Ek hoop dat hierdie blog dien as 8220; ietwat inspirational8221; aan ander soos ek altyd believed8230; 8221; as jy jou verstand gee om it8230, jy kan anything8221 bereik ;. Ek wens julle almal sterkte toe en sien uit daarna om die handel met jou in die toekoms. Kong8230; 8230; 8230; 8230; 8230; gegaan. As jy wil kom en handel met my kliek hier: Forex Trading Met Kong Open jou oë troos in kommoditeite As jy net volg een bate class8230; ie8230; goud of bonds8230; of aandele via die SP 500 of Dow jy regtig nodig het om te oorweeg die opening van jou oë 'n bietjie wyer om 'n ware begrip van waar dinge gaan kry. Die finansiële blogoshpere is aan die brand vanoggend met baie bang beleggers en handelaars huil die blues wat goud het 8220; afgeval het 'n cliff8221; en dat die dollar is op pad na die maan. Dit kon nie verder van die waarheid. Inderdaad goud het 'n duik geneem (en vir many8230; 30 dollar kan lyk meer soos 'n krater), maar na 'n daaglikse skedule, en teken 'n eenvoudige Trendline 'n mens dat dit as normaal met 'n terugsakking as daar is, en dat die up tendens in goud is baie ongeskonde. Geldeenheid wyse die kommoditeit wat verband hou geldeenhede (of CommDolls..including AUD, NZD en CAD) is meer as die hou van hul eie, en steeds meer veld teenoor die dollar as olie waarskynlik bevind ondersteun ook hier. Die enigste 8220; real loser8221; vandag is die euro en selfs op daardie, is geen laer vs die dollar as wat dit was 'n maand gelede. As ons kyk na die groter prentjie oor verskeie bateklasse, dit lyk soos 'n koopgeleentheid vir my, en soveel as wat ek verstaan ​​hoe moeilik dit kan wees wat jy regtig nodig het om jou oë oop te maak (en moontlik te hou jou neus) 8220; koop die blood8221 ; en troos in kommoditeite. George Soros kry Kort Big Time Ek weet dit is moeilik om beleggingsadvies te neem van 'n gorilla, en as jy het gelees / volgende vir 'n onbepaalde tyd julle ook deeglik bewus dat ek byna 8220; always8221; vroeg (en selde ooit laat) met my mark oproepe / handel besluite. Maar wat van miljardêr belegger guru George Soros? Wil jy (natuurlik) kyk na sy woord oor my neem? Dit lyk legendariese hedge fund miljardêr George Soros kan souring in sy oog op die mark vooruitsigte vir die Amerikaanse voorrade, wat 'n toename 605% in sy kort SP 500 posisie (deur verkoopopsies op 11.290.000 aandele van SPDR SP 500 ETF) te $ 2200000000 . Selfs al het hy nog net 'n lang blok sit sy kort posisie op die SP 500 het nou opgestaan ​​uit 2.96% van sy Soros Fondse portefeuljebestuur om aan 'n yslike 16.65% (waar hy 'n opsie wat sal voordeel trek uit 'n daling in aandele pryse besit). So nou weve het Goldman (op soek na Japan te implode) George (die skep van 'n massiewe posisie kort SP 500) en myself in lyn. Nog 'n kyk na institusionele aktiwiteit (groot banke en makelaars) oor die afgelope 6 maande, terwyl youve koop en hierdie ouens is verkoop aan jou. Smart_Money As jy wil om handel te dryf met die groot seuns, is dit dalk 'n bietjie verstand om te oorweeg 8220; wat hierdie ouens is op to8221; geen? Markte maak hul finale weiering presies soos expected8230; al selfs swakker as wat aanvanklik voorgestel word nie. Hoof van mense! September is nie so ver af nou. Handel beide kante Vrees vs Gierigheid Bulle vs bears8221; Ive nooit in staat wees om hierdie 8220 verstaan ​​nie; ding. en die sentiment / sielkunde wat daarmee gepaard gaan met dit. Ek het gedink dit was bekend as 8220; trading8221 ;! Hoe 'n individu kan vashou aan 'n spesifieke kant van die mark en in wese 8220; draai 'n blinde eye8221; om die ander is buite my. Handel Valuta. en sonder vooroordeel wat so ooit toelaat dat 'n handelaar om voordeel te trek uit 8220, enige en all8221; marktoestande, soos geldeenhede is altyd wisselende relatief tot mekaar. Soos dinge stadig gaan 8220; na die hel in 'n hand basket8221; of omgekeerd 8220; vuurpyl om die moon8221; 'n spesifieke vooroordeel / voorkeur kan net seer 'n handelaars prestasie. en plaas aansienlike beperkings op die beskikbaarheid van ambagte. Ive vertel dat sy baie moeilik om geld 8220 maak; op die af side8221; of dat 8220; om short8221; is 'n dwase spel. Absoluut belaglik. Om die waarheid te Ive konsekwent gedoen veel beter in tye van 8220; fear8221; as in tye van 8220; greed8221 ;, as die emosies wat verband hou met 8220; fear8221; ry veel groter beweeg in markte. Hou 'n oop gemoed en die benutting van die vermoë om beide kante van 'n mark verhandel kan net jou help om in die lang termyn. Niemand kan dinge verwag om net 8220; optrek forever8221; of op sy beurt 8220; duik na die bodem van die ocean8221; nooit weer gesien te word. As jy verwag om die volgende 18 maande te oorleef ek raai jy kyk na handel beide kante. Ive gebank ander 4% in die afgelope 24 uur met my kort USD ambagte sowel verskeie lang JPYs. Die dollar is tans kry geroomde (soos voorgestel) as sy verhandel 8220; alongside8221; VS aandele vir 'n geruime tyd. Japan het hier verkoop (soos voorgestel) hard en VS aandele kyk voorbeeld te volg. Ek verwag dat verdere swakheid in die raad.


No comments:

Post a Comment